Bent u op zoek naar een professionele glazenwasser voor bedrijven? DVS-Glazenwasserij is
gespecialiseerd in
het reinigen van ramen op grote en kleine hoogten. Als glazenwasser in Den Haag werken we
voor
zowel particulieren als bedrijven.
DVS-Glazenwasserij zal met zorg en vakmanschap de diensten met gecertificeerd materiaal en met inachtneming van de voor de branche geldende wet- en regelgeving uitvoeren.
DVS-Glazenwasserij is niet aansprakelijk voor krassen of beschadigingen, waarbij de oorzaak niet door ons goed gekeurde gereedschap kan worden toegeschroven.
Als u besluit onze diensten te annuleren, kunt u ons dit telefonisch op 06 - 17459649 of per e-mail aan dvs-glazenwasserij@hotmail.com laten weten. We hebben een opzegtermijn van minimaal 1 week nodig voor een geplande schoonmaakdatum, anders behouden we ons het recht voor om de volledige prijs van de schoonmaak in rekening te brengen. Annuleringskosten van € 30,00 zijn verschuldigd als u onze service annuleert voordat een derde schoonmaak heeft plaatsgevonden (dit is exclusief overeengekomen eenmalige schoonmaak).
Gezondheid en veiligheid zijn voor ons van het allergrootste belang. Als we daarom van mening zijn dat omstandigheden ongeschikt of gevaarlijk zijn, gaan we niet verder totdat de werkomstandigheden zijn verbeterd en er mogelijk kosten in rekening worden gebracht. Als we het eigendom/terrein van uw buren moeten betreden om uw ramen schoon te maken, bevestig dan schriftelijk dat u hun toestemming hebt. Methodeverklaringen en risicobeoordelingen zijn beschikbaar.
De klant dient de geleverde goederen/diensten onmiddellijk na te zien. Elke klacht moet schriftelijk of per e-mail worden geuit, wil ze ontvankelijk zijn. Klachten over de uitvoering van de werken dienen binnen 48 uren na de uitvoering geformuleerd. Klachten over de opstelling en de berekening van facturen dienen geformuleerd binnen de week van ontvangst. Bij aanvaarding van een klacht gaat de verantwoordelijkheid niet verder dan de terugbetaling van de betwiste klacht en wordt elke andere schadevergoeding uitgesloten. Er wordt steeds getracht in minnelijk overleg een oplossing te zoeken.
De overeenkomst wordt aangegaan voor minimaal 6 wasbeurten. (Dit geldt niet bij een onafhankelijke aanmelding of een van de unieke actie periodes, vraag naar de daar voor geldenen voorwaarden.)
Actie periodes gelden tot 3 maanden na datum oplevering. Mits anders schriftelijk besproken.
Het is de verantwoording van de klant om ons te informeren als de horren naar beneden of niet omhoog gedaan kunnen worden /zijn nadat de klant het service bericht heeft ontvangen. Als de klant dit niet doet, zal het gehele bedrag voor de dienst worden gerekend.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ons tijdig te informeren als ze de dienst niet volledig of als er veranderingen zijn in de omstandigheden waardoor de dienst niet meer of geheel uitgevoerd kunt worden. Als de klant dit niet doet, zal het gehele bedrag voor de dienst worden gerekend. In de meeste situaties zullen we doen wat er op dat moment kan worden gedaan.
Bij een nieuwe klant zijn wij na 6 wasbeurten maandelijks opzegbaar.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om rubberen of tuin tegels aan te schaffen en neer te leggen op een woning-uitbouw met grint, zodat wij hiervan gebruik kunnen maken tijdens de werkuitvoering. Wij bieden de service om deze op de juiste plek neer te leggen. Wij zien niet aansprakelijk voor schade of lekkage die voor of na het plaatsen van deze tegels ontstaan.
2021 © computerhulpexpert